Go to Top

Qualitat dels serveis TIC

Els sistemes de TI (Tecnologia de la Informació) tenen un paper crític en les empreses actuals. L’ISO 20000 estableix un model estructurat i efectiu perquè els proveïdors de serveis TI puguin proporcionar als seus clients serveis amb qualitat garantida.

La norma estableix processos per gestionar el nivell de servei, les incidències, els problemes, els canvis, el lliurament, la disponibilitat, la seguretat i la capacitat del servei.

En DARTEM assessorem els nostres clients per implementar el que disposa la norma ISO 20000 a la seva empresa, per obtenir la a certificació ISO 20000 optimitzant els processos a nivell intern, la qual cosa sens dubte redundarà en un millor servei als seus clients.

La millora de la gestió el farà ser més productiu i estalviar costos.

Avantatges de la implantació de la ISO 20000:

  •  • Proporciona qualitat i eficiència.
  •  • Minimitza el temps de resposta.
  •  • Incrementa la satisfacció del client.
  •  • Gestiona les incidències.
  •  • Compliment amb les millors pràctiques.
  •  • Ordena el lliurament i la posada en funcionament.